Nyt voitte arvata mitä kuvassa on......  Niinpä niin siinä on 118,5 cm pitkä ja 21,9 kg painava tyttö.
Tänään mulla oli neuvola. Kävin siellä iskän kaverin kaa, ja olin kyllä ihan reipas. Niin ainakin sanoivat ja kyllä minä yritinkin olla. Vastailin kun minulta kysyttiin ja piirtelin juttuja. Ainakin ne piirustusjutut menivät kuulemma ihan hyvin. Näkö on myös ihan erinomainen ja mitäs kaikkea siellä olikin. Näin sitä vaan tyttö kasvaa ja reipastuu. No ainakin vähän kerrallaan.
Olin muuten muutama päivä sitten mummilla ja vaarilla ja laitoin itselleni mehua lasiin. Tykkään oikein makeasta siis. Mummi sitä maistoi ja sanoi että on paljon liian makea, ei se ole enää yhtään hyvää. Minä sanoin että onpas, on jopa vaarinkin mielestä. Mummi kysyi että mistä vaari sen voi tietää kun istuu olkkarissa eikä edes ole maistanut koko mehua. No minä sanoin että joo-o vaari on niin viisas ja nokkela mies.
Kyllä mummi ja vaari alkoivat nauraa, ei siitä naurusta meinanut ihan heti loppua tullakkaan, kyllä meillä oli hauskaa.

Voi ne suloisen rakkaat lapsenlapset1369603.jpg