
perjantai, 26. lokakuu 2007
Halloween
Me vietettiin tänään tarhassa halloween päivää. Kaikilla lapsilla oli naamiais puvut. Mulla oli tälläinen, se on tosi upea, ei vaarikaan mua tuntenut siinä vaan pelästyi ihan pahan päiväisesti kun näyttäydyin siinä.


Kommentit