Se on kyllä ihan mukava peli siinä kun painelee nappuloita niin tapahtuu erilaisia asioita ja kuuluu piip ääni. Kuvassa me ollaan mummin ja vaarin sängyssä ja Juho yrittää opettaa mua sen pelin käsittelyssä.Minä muuten tykkään Juhosta aika paljon.

perjantai, 15. kesäkuu 2007

Senjan s. 2002 arkipv pienet seikkailut
Kommentit