Tänään olin aamupäivän vaarin kanssa kahden kun isi oli asioilla ja mummi töissä. Vietiin mummi töihin ja sitten käytiin eläinlääkäri asemalla ostamassa kissan ruokaa. Mulla oli oma heppa mukana mutta kun siellä eläinlääkäri täti kyseli miten heppa voi, niin en voinut vastata hänelle mitään kun juuri just silloin mörkö oli vienyt kieleni. No, onneks vaari jutteli niin se tilanne selvisi sillä.
Oltiin vähän pyöräilemässä taas vaikkakin satoi vähän räntää. Tässä kuvassa tultiin juuri sisään, ja mulla on muuten uusi pipo. Mun täti on sen kutonut. Hän on kutonut mulle muitakin juttuja, myös mummille ja vaarille. Isillekin hän on ainakin kutonut sukkia. Hän on tosi tosi taitava. Ja kiltti.
Niillä on kaksi lastakin, serkuistani tykkään tosi paljon varsinkin poika joka on vaan vähän mua vanhempi on tosi, tositosi kiva. Olen aina silloin tällöin niillä yökylässä, ja joskus ne, lapset, ei niitten äiskä on meillä yökylässä. Ja silloin meillä on tosi kivaa, iskän mielestä ollaan hiukan villejäkin mutta ei se kuulemma niin paljon haittaa.
455168.jpg