Tänään olin kaverini synttäreillä. Mun tarha kaveri täytti 6v ja olin hänen synttäreillä. Siellä oli tosi kivaa, iskä vei minut, ja noin kahden tunnin päästä tuli hakemaan, ja silloin siellä oli vielä niin hauskaa että en olisi millään malttanut lähteä. En ole aikaisemmin ollutkaan ihan "yksin" missään kylässä, aina on ollut joku "kotiväki" mukana mutta nyt olin ja se oli ihan tosi tosi kivaa. Mua ei yhtään ujostuttanut edes vaan jäin ihan reippaasti sinne. Tietysti olihan siellä suurin osa mun tarha kavereista että tuttua väkea sinänsä.
Ne oli naamiaiset ja minä halusin olla prinsessa niin sen takia käytiin iskän kanssa ostamassa mulle prinsessa puku. Mun mielestä se on tosi tosi upea puku, siinä on Tuhkimon kuva puserossa.  Siihen kuuluu vielä tiara mikä ei näy kuvassa mutta juhlissa mulla oli se kanssa.523130.jpg