Tänään vietettiin mun synttärit. Mun täti Annika oli tehnyt mulle näin hienon kakun. Annika on tehnyt myös mun aikaisempiin synttäreihin, kaikkiin viiteen synttärikakku.1324244.jpg
synttäripöytäkin on näin nätisti laitettu. Siinä on kakun lisäksi herkkuja jos jonkun sortista.1324278.jpg
meillä kävi aika paljon vieraita, kävi naapureita ja muitakin tuttuja. Tässä kuvassa on osa lapsista siinä on Sonja sekä mun naapurin lapset Kia Kira ja Aaron. Niitten kanssa me usein leikitään pihalla. Varsinkin Kira on mun hyvä kaveri, Kira käy silloin tällöiln meilläkin leikkimässä, ja käyn minä myös niillä. Kiran äiti on myös tosi kiva.
.1324309.jpg
Sitten arvatkaa muuten mitä. Taas oveen koputettiin ja kun minä menin avaamaan niin siellä olikin Marjo. Ihan tosi, siinä hän vaan seisoi. Olin ihan iloisesti yllättynyt, Marjo on mun tarhasta. Tai siis oli tarhatätinä, vähän ennen joulua niin Marjo lopetti sieltä ja alkoi tehdä muita hommia. On siellä tarhassa kyllä kaikki tarhatädit tosi kivoja mutta kyllä Marjokin oli ihan tosi tosi kiva. Mulla oli jonkun aikaa vähän ikävää Marjoa mutta kiva kun hän tuli mun synttäreille. 1324410.jpg
Sitten kun mulla tuli se hetki että piti puhaltaa kynttilät kakusta ja sitten leikata siitä eka pala niin mua vähän alkoi jänskättää, mutta onneksi mummi tuli avuksi ja kaikki sujui ihan hyvin.1324446.jpg